Film


Igår var det söndag och vi brukade ju alltid kika på en film på söndagar. Nu var det månader sedan vi gjorde det så jag och Fredde hyrde filmen Farsan på tvn igår. Jag har vela sett den länge men som det mesta så hinner man inte med sig hehe. Jag tycker iaf att den var jätterolig haha. Jag har nog inte skrattat så mkt på länge faktiskt :)

Har ni inte sett den så se den ;)

som vanligt går det inte att ladda upp bilder på bloggen -.-

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

god morgon :) hoppas du sovit gott :D

2010-07-26 @ 11:07:46
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Emma Viklund

Sv: Ja, det vore roligt :)



Jag var med Viggo till kyrkis på hösten (för snart 1år sedan), mysigt fast dom är små, roligt att träffa andra mammor att snacka med :) Och följer Linda & Andrea med så blire ju roligare för dig med :) Så roligt då det är många småttingar med.

2010-07-26 @ 14:13:27
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0