Tisdag

Idag händer det mycket må ni tro. Jag ska hänga tvätt, tvätta mer och hänga det också, jag ska städa lite och jag ska till stallet och faktiskt RIDA idag. Har inte ridit på snart 2 månader pga graviditeten. Först vågade jag inte ifall jag skulle ramla av och få missfall och sen så har jag inte orkat pga illamående och trötthet. Nu är hon dock snart helskodd med broddar och snösulor och jag mår bra igen så då är det bara att köra på hehe. Förhoppningsvis blir både jag och Docka lite gladare med lite ridning hehe.

Fullt upp alltså. Vad är era planer för idag?

Postat av: lolla

hejsan

förstår att det måste vara härligt att kunna rida igen.Docka blir nog glad.Gick det bra?

Jag är på väg till världens helvete..tandläkaren...

är sååå skit rädd att jag håller på tuppar av, men har tagit lugnande för en stund sedan...bububu.:((

Stackars mig

kram lolla

2010-01-12 @ 18:00:49
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0