Söndag

Söndagar brukar innebära slapphet i soffan och en och annan film men inte idag. Nej idag är det pluggning som gäller. Jag ska skriva en uppsats på 8 sidor om mångkulturalitet och jag har inte börjat än haha. Till mitt försvar har jag att jag inte mått så bra så man får passa på när man mår toppen så att säga. Nu är alla källor klara och jag vet hur jag ska lägga upp det. Nu är det bara att börja skriva och det kommer bara ta någon dag. Sen ska det in till min studiekamrat Linda för en koll och sedan blir det eventuellt någon omreducering i texten. Förhoppningsvis är det inte allt för galet haha.

Sen när Fredde kommer hem ska vi åka en sväng till moster. Minns inte när vi var hos henne senast heller fast hon bara bor i grannbyn. Tragiskt :P Det ska iaf bli kul.

Nej nu måste jag sätta fart hehe. Vi hörs lite senare sötnosar

Postat av: lolla

hejsan

jasså du måste plugga i dag du...inte det roligaste skulle jag tro ;)

men hoppas det blir trevligare hos moster då...åh så dumt det lät..klart att det är...

Ha det gott bebben och du

kram lolla

jag ska på kalas till Annica och loke han fyller 5 år idag

2010-01-03 @ 14:36:34
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0