Sjukling?

Hejsan läsare!

Nu först har jag lite energi att starta datorn och skriva lite. Det hela började igår kväll. Jag började må väldigt illa mot kvällen och la mig för att sova väldigt tidigt. Jag vaknade när Fredde åkte på jobbet vid 5 och var lite hungrig så jag tog en banan, lätt att äta och snabb energi. Dock fick jag bara behålla det i några minuter. Jag gick oh la mig igen och vaknade vid 11. Måsta gå på toa då igen. Sen vaknade jag vid 1 och fick i mig lite mat som ni sedan kanske kan tänka er vart det gick. Sen har jag legat i soffan tills nu och ja, bara blivit smalare kan man säga.

Jag vet att jag inte spytt idag pga graviditeten. Men om det är magsjuka eller matförgiftning (käkade ute igår) det vet jag inte och det är lite jobbigt för jag har skola imorgon. Är det magsjuka läre jag vara dålig imorgon också och då är jag hemma såklart men är det matförgiftning så kan jag åka för då är jag nog bättre imorgon. Hur som haver är jag orolig för min lilla bäs i magen. Att h*n inte får den energi den behöver då inte ens jag får den energi jag behöver.

Imorgon börjar iaf en rolig kurs (tror jag). Teknik och naturkunskap. Jag gillade första teknikkursen och naturkunskap är alltid roligt. Nu ska vi läsa kemi och fysik också. Inte mina starkaste ämnen i högstadiet men vem vet, jag är mer fokuserad nu så det borde gå bättre hehe.

Vad händer ikväll för er annars? :)


Postat av: Linda

Ja men alltså , om jag tar på Andrea nå blått, då ser det ut som en kille.. och det blir fel tycker jag =P

2010-01-26 @ 18:07:01
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Marie

Nu har ja beställt det programmet hem :) Verkar ju vara skit bra ju, verkligen ett sånt program jag behöver verkligen. Tack för tipset gumman verkligen <3

2010-01-26 @ 20:53:20
URL: http://starmi.blogg.se/
Postat av: Linda

ne det är just därför, för hur kul är det om man har en tjej ,som i det fallet jag har, och jag har något blått på henne och sen kommer någon å säger: men gud vilken söt pojk!! det är det som är så typiskt att alla tar för givet om man har den och den färgen på bebisen så är det kille/tjej...

2010-01-26 @ 21:02:42
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

gud vad du har otur med magen du...spyr och grejjar..

kul att det går bra med körkortsläsningen ialla fall.

sköt nu om dig och bebben..

kram lolla

2010-01-26 @ 21:56:12
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Jessica

de är nog ingen fara. EWn kompis till mej fick vinterkräksjukan förra vintern, gravid i typ månad 7 eller nåt då PLUS att hon har diabetes! De ända dom sade till dom var att hon skulle dricka och äta dextrosol osv. och då är det 10 mil till sjukhuset. Ring sjukhuset om du är nervös, dom vet ju :)

2010-01-26 @ 22:45:39
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0