Sherlock Holmes

 

Igår kväll var vi på bio och vi kollade iaf på Sherlock Holmes och jag tycker den var grymt bra. Många kritiker säger ju att den är skitdålig och visst, jag har inte läst böckerna så jag vet inte om det stämmer överrens med dem men jag tycker filmen i sig var extremt bra. Snyggt gjord, bra manus, bra skådespelare och en bra blandning mellan humor och action. Sen gör det ingenting att man har ögongodis i form av Jude Law i hela filmen ;) Den får en stark 4:a av mig

M M M M M


Postat av: Emma

Åh den skulle jag vilja se! Är grymt sugen på det :)

2010-01-04 @ 12:07:01
URL: http://emmmaaac.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

hur har du det??

kan tänka mig att filmen var bra..visst är det kul att gå på bio?

Kollade på new moon igår..jag gillade filmen.

kram lolla

2010-01-04 @ 13:30:10
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0