Promenad i januarisolen


Har precis kommit hem från en promenad med Boyen till stallet. Tog typ 30 minuter dit och 45 minuter hem haha. Har så fruktansvärt ont i bäckenbenet och låren nu så det är svårt att gå haha. Dock var det skönt att vara ute lite över en timme i 0 gradigt (ja det hade sjunkit sen imorse) och massa varm sol. Nu får gärna all snö smälta bort och jag vill se tussilago i dikeskanterna. Otålig? Jag? haha

Ska väl ta en titt på skrivuppgiften också en sista gång efter eventuella stavfel, om jag citerat fel och så vidare :) Förhoppningsvis är det inte allt för tokigt.

Till mina studiekamrater: skulle den vara inne idag? Vem har sagt det? för i mina papper står det bara "inne vecka 2" men flera andra har skrivit måndag?!


Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hej!



Jo men precis!

Skulle ju vara bättre med ett program där unga mödrar har lyckas och har ett bra stabilt liv förhoppningvis med pappan till barnet :) Men de lär ju inte hända

kram Love

2010-01-11 @ 14:02:04
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0