Nytt

Här loggar jag in ovetandes om att blogg.se har fått ny design. Snyggt tycker jag, eller ja, nice med förändring och lättare att se när man hade många bloggar under samma domän ;)

Idag gick det iaf bra i skolan. Hade halvdag vilket var supernice haha men sedan skrev vi ut papper, käkade lite och så från 12-14. Skolan har ett nytt system nu angående skrivarna vilket jag inte riktigt gillar men så fort man är haj på det så är det väl bra hehe! Som allt annat.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Är sjukt trött och har lite början till huvudvärk så lika bra att bädda ner sig så att man orkar med morgondagen. Kemi hela dagen. Föresten tar jag tillbaka det om att denna kurs skulle vara rolig haha. Fan världens tenta nästa innevecka (8) och vi har massa småuppgifter som skall göras också. Nej fy fan! Men men, det är ju över sen då. Får väl se det så hehe.

Ja tråkiga jag, hade inget att komma med som vanligt :p men roligare imorgon då jag är hemma igen. Angående bilder och roligare text.

Postat av: Lotta

Nu är jag inne o kikar igen =)Har ju lite tid över nu när jag är hemma, har blivit lite smått blogg och datorberoende!! Men skönt att vara valpledig, passar på att sitta vid datorn när valp sover =)

Kramar

2010-01-29 @ 10:22:09
URL: http://www.freewebs.com/imlaraffa


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0