Moster var barnvakt



mosters lilla gofis :')



Moster som man är, har vissa förpliktelser också, som att vara barnvakt då och då. Syrran kom över och lämnade lilla söta Andrea här medan hon var över på ICA och handlade. Det gick bra till en början sen började hon gapskrika och grina i 15 minuter innan jag till slut fick tyst på henne och då kom syrran lagomt tillbaka. Hon var hungrig precis som jag misstänkte men vågade inte ge henne ngt då jag inte visste när hon käkade sist eller hur mkt hon brukar få. Men jag höll lugnet och jag hade rätt instinkter ;)

sen att hon spydde ner mig efter maten är en annan förpliktelse man får ta som moster haha. Nu ska jag fortsätta min förpliktelse som student istället och skriva klart i word :)

hoppas ni har en nice torsdags kväll



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0