Minus 2 grader


Rena sommarvärmen ju haha! Och solen lyser dessutom. Jag ska bege mig på en promenad till stallet tänkte jag. Hoppas jag orkar bara, visst det är inte långt men med dessa foglossningar tar det sin lilla tid att gå kan man säga haha. Boyen blir glad av en promenad iaf och det är huvudsaken.

Sen börjar jag få smått panik över min skrivuppgift. Den är klar men jag har inte fått någon respons av min kritiska vän än på den och den ska lämnas in idag. Tänk om hela uppsatsen är skit och jag måste göra om? Det kommer jag aldrig att hinna. Jag har bett Moa läst igenom den och hon tyckte den var bra, men bra om någon från skolan läser den också som vet mer vad som krävs av mig och allt det där. Är det någon i min klass som känner sig manad? haha!

Ja nej nu ska jag klä på mig och gå ut :)
vi hörs senare!

kraaam

Postat av: hallonmamma

I vilken månad är du? :)

2010-01-11 @ 11:11:33
URL: http://hallonmamma.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0