Matlagning á la Madde


Ikväll ska jag göra
fläskfilé men jag har funderat hela dagen hur jag ska laga den. Ska jag lägga någonting inuti den? Ska jag grilla den eller ska jag steka den i stekpannan? Ska jag strimla eller skiva den? Nu lutar det åt att jag ska ungsbaka den faktiskt. Stod att den blir saftigast så och det är dessutom lättast eftersom jag dessutom redan har ugnen igång till hasselbackspotatisen.

Hoppas bara det blir bra haha!

Postat av: ~Sara~

Jag brukar först bryna på köttet lite för att bättre behålla köttsaften och sedan in i ugnen tills det är ca 65 grader. =)

2010-01-26 @ 13:37:43
URL: http://sarasyttre.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0