Hemma!

Nu är en skolvecka avklarad och dagen var spännande och rolig och ett litet inslag av trötthet och rädsla. Imorse när jag kom till tågstationen så berättade högtalarna att tåget var inställt och istället hade ersättningsbussar. Jag gillar inte att åka buss på vintern och för det andra så tar det ett tag att åka buss till Gävle. Vi kom därför för sent men vi missade inte så mkt tror jag.

Vi hade kemi hela dagen och även fast allt inte är nytt så är det mycket att ta in på en gång och jag har lite ångest över kemi- och fysikprovet vi ska ha nu nästa innevecka. Men det ska nog gå bra, ger ma sig fan på det så ;)

Nu ligger jag hemma i soffan och typ somnar snart. Är otroligt trött efter en dålig natts sömn med mardrömmar och vaknande så jag skulle kunna hoppa i säng direkt hehe. Fredde är dessutom i garaget och skruvar på det nya tillskottet i familjen, nämligen en snöslunga så jag läre inte se röken av han ikväll heller haha.

Vad gör ni denna fredagkväll då? fredagsmys? krogen? soffan? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0