Hemma än.

Hejsan!

Då var man vaken igen då haha. Jag vaknade vid halv 1 idag och det var fan skönt att sova ut ordentligt. Märks att kroppen tar stryk av att ligga i magsjuka. Jag hade fixat allt för skolan igår kväll för att jag skulle åka med Fredde till mamma imorse MEN jag spydde typ hela natten så jag valde därför att stanna hemma idag. Då vet jag iaf att jag inte smittar någon plus att jag vet att jag inte spyr något mer. Missade dock två bra lektioner idag men det får jag ta igen av mina klasskamrater. Jag tänkte åka imorgon så det fixar sig nog ;)

Idag tänkte jag bara ta det lungt. Vila upp kroppen ordentligt och bara stanna inne pga ovädret. De har ju varnat allmänheten för att stanna inne och det tänker jag göra haha.

Vad händer hos er idag då? :)

Postat av: Jessica

va spännande med ul!!!!



vi är också inne, jag är tokförkyld och det snöar ute, ska ju även börja blåsa. har varit på dagis på inskolning, sen bara hemma. hunnit köra fast 'ända gången jagf var ut med bilen, ute 30 min bara inne i byn men körde fast ändå. är så täppt i näsan så igår kväll tog jag nässpray 3 gånger och ändå var jag så täppt att det trycker i näsan när man sväljer. fy fan, och fryser och ont i halsen på det..!!!!! ja, jag är liiiiite grinig över att vara sjuk!!

2010-01-27 @ 14:18:30
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0