Halvdag och snökaos

Fick höra att vi hade halvdag imorgon bara. Vadå skön start? haha. Det innebär att vi hinner med kvart över 2 tåget hem (antar att vi slutar 12 och inte hinner med 12.10 tåget..)

Håll tummarna om att det inte snöar allt för mkt imorgon bitti så jag hinner med tåget och att vi inte kör av vägen eller ngt..!

Föresten.. har jag sagt att ärtor är gott? ;)

Postat av: Jessica

tro mej, jag vill klaga nu..!!!



jo, hon verkar gilla dagiset. lämnade henne över lunchen idag och när jag kom tillbaka ca 70 minuter senare blev hon överlycklig, klappade händerna och skrattade som en tok. dom sade att hon varit glad hela tiden osv, de var mer som att när hon såg mej så inspåg hon att jag inte varit där, typ. förstår du?? för hon hade plockat klossar med fröken i och ur en låda, gnällt lite (men de var ju snart lunch så hon var hungrig) sen ätit bra och satt i knä och log när jag kom tillbaka. (efter att Jonas kompis dragit upp mej eftersom jag fastnade med bilen).

2010-01-27 @ 17:21:02
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0