Fredag

Äntligen fredag!

Idag har jag hunnit vart till stallet och släppt ut hästarna OCH därmed även tagit en promenad dit och hem. Inte det varmaste ute men jag hade tre lager av kläder på mig typ så jag frös inte direkt heller.

Nu ska jag fixa med lite pappersarbete (bland annat skicka in lämpan då alla papper har kommit..) och sen ska jag göra mig klar för en tjejkväll ikväll hemma hos Sofia :) Vi ska käka tacos och snacka lite skit ett par töser. Ska bli otroligt kul att komma bort ett tag och träffa några som man annars inte träffar så ofta. Iaf inte allihopa på en gång!

Nej nu måste jag sätta fart.

hörs :)

Postat av: Linda

Golvet kankse?!!!!! :O :O :O

Hehe... ja men vi ses snart då förhoppningsvis :)

Det skulle va super roligt att träffa alla gamla vänner!

2010-01-15 @ 12:19:32
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0