Filmkväll i vanlig ordning

Söndag idag som sagt och det blev filmkväll som vi brukar ha på söndagar. Jag har inte hunnit rida idag som jag hade tänkt för först kom Linda och Andrea över för jag hjälpte till att göra dopkorten (blev mkt fina :D ) och sen åkte jag lastbil med Fredde till Ljusdal och sen bar det av direkt till Malin och Broberg för att kolla på film. Filmen för kvällen blev Sommaren med Göran och ja jag vet inte vad jag tycker om den haha

Den var väl rolig men jag får sån panik när folk gör bort sig så där mkt och hela tiden så jag kunde inte direkt slappna av haha. Den var iaf bättre än vad jag hade förväntat mig eftersom David och Peter inte är skådespelare men det var helt okej som sagt.


Fick dessutom veta två roliga saker angående bebisar idag

1. Min kompis (vet inte om jag får säga namn ännu ) är med barn i samma vecka som mig och Sofia. EXTREMT kul hehe.

2. Sara och Linus fick äntligen sin lilla kille idag. GRATTIS! :)


Postat av: Linnea

hahahhaha, den där filmen är så min humor så att de skriker om de. älskar när david svarar i telefonen å ba "Heeeej skrållan, jag saknar dig" också har han just påstått at than inte har tillgjord röst när han pratar med henne!

2010-01-24 @ 23:12:01
URL: http://linnealundstroem.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0