Renovering och möblering

Jag har pysslat med allt utom dator denna helg haha. Skönt som attan faktiskt. Det började med att jag målade om fönstret i gamla datorrummet/nya barnrummet (från mörkbrun till vitt ). När jag ändå var på G så flyttade jag upp datorn och möblerade om uppe också. Idag har jag tagit ut allt ur gamla datorrummet och jag och Fredde fick upp barnbården vi köpte igår i Sundsvall. Jag blev så nöjd. Nu är det bara golv kvar där sen är det klart för att flytta in lite bebisprylar hehe :)


ungefär så här såg datorrummet ut förut. Datorn stod där i hörnet och den bruna bokhyllan stod där. Dock var det mer städat ;) Detta är en bild tagen från när vi flyttade in. Därav kartonger överallt hahaha.



Detta hörnet är där bokhyllan stod. Visst blev det bra? :)



bården i närbild. Jag gillar den jättemycket :) Den passade dessutom med tapeten som redan var i rummet, så slapp vi tapetsera om just nu iaf. Det är alltid ett plus hehe.


övervåningen innan jag gjorde om lite ...



övervåningen efter... Jag tycker det är mysigt här uppe nu. Dock skulle jag hellre vilja ha mina möbler vita (har överdrag som jag ska sätta på sofforna..) och lite tavlor men jag kan inte göra allt på en gång ;)
Tycker det var mkt bra gjort av mig att göra allt detta på en helg när man har pluggning och är gravid också.

vad tycker ni ? blev det fint? sämre? :)


Postat av: Linda

Oj oj oj .. guuud så fint :) jag vill också ha fint här hemma :(



Det blev absolut inte sämre :) :) :) Toppen Toppen!

2010-02-21 @ 17:49:55
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det blev hur fint som helst! :)

2010-02-22 @ 18:25:21
URL: http://jesssicaaaaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0