nytt till barnrummet

Jag hittade en sida som hade massor med fina väggdekorer, nämligen unikdekor.se

De hade dekorer för alla rum i hemmet och till bra priser. Det fanns texter, bilder och symboler. Jag hittade en sak till barnrummet som jag bara måsta ha. Den är dessutom neutral eftersom jag inte vet könet ännu ;)

 



alla dessa dekorer för 169 kronor som man fäster på väggen eller vart man nu vill ha dem. Jag tycker de var skitsöta och eftersom vi har en bård med massa nallar på redan så var detta perfekt :)

Fanns även Nalle Puh som jag ville ha, men som jag väntar med att beställa



Dessa kostade 179 kronor och är en aning större än de som jag beställde hem.

Postat av: justizia

that is very nice!! this väggdekorer

2010-03-05 @ 22:31:07


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0