Nytt i hemmet

Jag har äntligen hämtat ut paketet från Jotex som jag beställde för någon vecka sedan. Jotex brukar vara snabb med att skicka ut sina varor men ett av mina varor i beställningar skulle inte finnas i lager förrän 10 februari vilket gjorde att det tog 2 veckor tror jag innan jag fick hem det. Men den som väntar på något gott ;)


Beställde iaf 2 st påslakanset (då det var ett set för 49.90 kronor) inte det snyggaste kanske men jag tycker det var charmigt och lite vårigt sådär.. plus så måste man passa på när det är billigt. För jag vill byta sängkläder ofta haha.



köpte även en skylt i trä som har ordet "kärlek" för endast 69 kronor. Tänkt att jag ska ha den i sovrummet sen bara vi har tapetserat min tänkta fondvägg och köpt en vägghylla :)

 



Sen köpte jag även två plastblommor (säg inte det till någon hahaha) för 99 kronor styck. Tycker det är snyggt med hängväxter i amplar. Me like a lot.



Postat av: emma

okei=) ja förstår att du längtar till sommaren, när edu beräknad till?

2010-02-17 @ 14:28:09
URL: http://emmadendar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0