Melodifestivalen genrepet

SHIT va kul de var igår... asså haha! Ola var bäst såklart (a) men det säger jag inte för att jag är ett fan utan för att han faktiskt var det. Han var den som levererade bäst och hade bäst låt ;) Han hade sån jäkla energi på scenen och han satte alla kameror perfekt. Dock tycker jag att han kommer få starkt motstånd av Bidrag nummer 3- Linda, Bidrag nummer 5- Anders Ekborg och bidrag nummer 8- Salem el fakir.


Jag vet att ola kommer gå vidare på ett eller annat sätt men självklart hoppas jag på att han kommer till globen och han har faktiskt chans på det. :) Det var även roligt att se Dolp Lundgren live och ja, de kommer bjuda på en bra show och öppningsnumret hade jag ingen aning om och det var skiiiitbra :) Mer säger jag inte höhö

Kvällens överraskning var att Fredde (som annars hatar ola) tyckte att Unstoppable var Olas bästa låt hittills och att han var bäst igår. DET NI... det levde jag läääääänge på kan jag säga hahahha.

Kan också meddela att Jennys outfit är en kopia av Beyonce och Lady Gaga och att Lindas outfit skriker Britney Spears medans hennes dans är en kopia av Beyonces haha. Ja ni kommer märka själva hehe!

ikväll kommer jag vara så taggad så jag spricker haha.. ska ni se? :)

lyssna på bidragen hääääär om ni vill =)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0