Maddes dag

Vad har Madde gjort hittills då? Jag har kollat när Fredde skottade av snö på taket. Jag vågade mig inte riktigt upp jag inte och lika bra är väl det haha. Sen har jag vart hos en kompis och fått en soffa och ett nattduksbord som ska upp till gästrummet och sen har syrran och mosters lilla gofis vart här så jag har ju snoooosat lite bebis. Nu ska jag damsuga och bära upp nattduksbordet och vika lite tvätt och sen är det dags för en till läsning till provet. Själva häftet är ju 44 sidor så det tar ett tag innan man kommit igenom det OCH fått något att fastna hehe. Känns skönt iaf att jag bara kan fokusera på provet nu till vecka 8 och sen göra klart temaarbetet som ska in vecka 13. Känns bra nu!




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0