Home sweet home!

Hello alla läsare!

Då var man tillbaka till verkligheten igen då haha.  Jag har som sagt haft skolvecka i veckan och det har varit mycket intensivt ska ni veta. Det har varit kemilabbar, fysiklabbar, tekniklabbar, redovisningar och föreläsningar om barn, kost och hälsa. Det har inte varit en lugn stund och igår eftermiddag hade vi en ganska stor kemi- och fysik tenta som jag tror jag klarade. I alla fall fysikdelen. Kemin kunde jag också ganska mycket av men det beror på hur det gick på sant eller falskt frågorna då några av dem var konstigt formulerade tycker jag. Aja, den är gjord i alla fall och jag kan inte göra så mycket mer där nu hehe.

Igår på håltimmen så gick vi lite runt på valbo köpcentrum och IKEA. Jag hittade faktiskt en hel del saker, både till hemmet, mig själv, Fredde men även till syrran och Andrea. Jag har kameran hos mamma (men ska hämta den ikväll) så jag fotar allt och lägger ut så fort som möjligt. Jag fyndade i alla fall 3 töjbara långa linnen för 198 kronor på Cubus. BRA JOBBAT MADDE ;)

Igår när jag kom hem slocknade jag efter en timme och vaknade halv 8 idag. Sen dess har jag städat lite för jag måste göra ordning plats för alla saker jag köpte på IKEA och vi ska fixa golvet i barnrummet idag så det gäller att plocka ut lite saker där med hehe. Imorgon ska vi nog kakla om i köket också. Mycket nu! Men det gillar jag.




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0