Gokväll

Nu först har jag tid för datorn. Jag har pluggat hela dagen med kemi och fysik. Har ju snart en stor tenta så jag renskrev alla papper från föreläsningarna så det satte sig bättre än att bara läsa hehe. Smart där Madde ;) Fick tyvärr avbryta studierna då syrran ringde och ville att jag skulle hänga med henne till Stocka och snäll som man är gjorde man väl det haha. Väl hemma igen var det dags för att dra till stallet med Erica  för att rida lite. Jag fick dock inte igen ridbyxorna längre (-.-' hahaha) så jag red inte idag utan gick med henne istället medan Erica red och lika glad för det var Docka :)

Nu ska jag äta mig lite tacopaj och fortsätta plugga. Håll tummarna för att det går bra för mig :)


Postat av: charlotta

Hej hej, jo jag vet det, följer med på bloggen din ;). Tvåan ska komma i sep/okt någon gång. Läkaren säger sep men jag tror själv mer på okt men får se när det närmar sig ultraljud. Har ni hittat på några namn än?

2010-02-09 @ 20:46:24
URL: http://charlottala.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0