Där satt den



 

FAN va de var bra igår :) Grattis Ola!


Postat av: Mjauu

fin blogg du har, följa varandra via bloglovin? :)

2010-02-07 @ 16:25:19
URL: http://mjauu.webblogg.se/
Postat av: linda

haha ne men jag hade så tråkigt när jag skrev det inlägget så jag skrev det bara xD hahah!!



*Ja,eller nja jag vet inte... trodde faktiskt att det skulle gö mer ont å att det skulle ta längre tid än det gick!!!



*Ja jag funderar på att gå USKA utbildningen på Komvux till hösten



*Hrm. jag har nog ingen favoritfilm, har ju inte sett så många,, men det bästa är nog Edge of Darkness hittils



*Favorit musik.. Hrm.. det är många det xD hahah!

2010-02-07 @ 19:06:18
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: hanna erksson

heja ola jag ska rösta på dig tre gånger

eller 14 men bäst jag hjera på dig

jag vet att du kommer och vinna

det var på tiden nu ola

förut du vann i körslaget

jag vill att du ska vinna i melodifestivalen2010

du får ta görnet hot mot darin och dom andra

du har världens bästa låt jag tro att röken kommer sen i slutet jag lovar hoppas att du vinner allt melodifestivalen kommer jag köpa din nyá cd det gör jag

vet du vad ola jag säger så här att bidarg nr 2 får 12 poäng hoppas att du får många tolvor

mvh

hanna therese eriksson

jag hejar på dig och röstar väldigt mycket

vinnaren är ola svensson team ola

2010-03-04 @ 21:53:11
URL: http://ola svensson


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0