Bättre humör

Idag mår jag bättre. Jag har inga onda tankar längre och det var läskigt igår när de dåliga tankarna bara kom. De kom som ett brev på posten och jag bara tokgrinade. Låter töntigt kanske men jag tror det var chocken över att jag faktiskt har ett liv i magen efter alla år av försök och massa hormoner. idag är allt som vanligt igen och jag tror att min bebis mår fantastiskt bra på alla sätt och vis. Konstigt hur de kan vara va? haha

Idag när jag kom till jobbet så behövdes jag inte. Det var bara 5 barn idag så då var jag snäll mot kommunen och lät de spara in pengar på en vikarie så jag gick hem igen efter en timme ungefär.

Idag ska jag plugga. Har lite handledningar att göra och sedan ska jag väl försöka hinna med att rita något :) Jag tänker belöna mig själv med att rita när jag gjort 2-3 handledningar.

Postat av: Lotta

Kanske kommer förbi en sväng med mitt lilla monster så att han får träffa lille Boyen då =) Skönt att vara ledig men blir ju så lat! Har tagit tag i att klistra in foton i album, roligt, har kommit till 2003 nu, även du är med från studenten i 9:an..haha, alltid roligt med minnen. Har lägenhet i sthlm från 15 mars så sover hos syrran och hos Emma from 1mars. Måste ju dela lite på mig, jag kan nog vara jobbig som inneboende eftsersom att jag har två hundar oxå =) Du är varmt välkommen att hälsa på sen, kommer bo i Kungsängen men skogen som granne!!! Kram

2010-02-02 @ 11:09:15
URL: http://www.freewebs.com/imlaraffa


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0