Alla hjärtans dag och dop

Det började med dop för Andrea och jag var ju gudmor så jag stod där uppe på scen tillsammans med Linda, Jon & Andrea och de andra "faddrarna" Magnus och Elin. Det var lite pinsamt med massa blickar på sig måste jag säga men men nu är det gjort :) Det värsta var dock när de tog en massa kort. Kändes som om jag sabbade varenda kort men det är också något som är över nu och som jag inte kan göra något åt haha.

Andrea var iaf jättesöt i sin dopklänning (som för övrigt jag, syrran och brorsan också haft) och hon var jätteduktig och log hela tiden och verka tycka det hela mest var skoj.

Sen är det också Alla hjärtans dag som ni säkert vet och Fredde överraskade mig med en ask choklad när han kom hem vilket gjorde mig glad :)

Nu ska jag vara så romantisk som att plugga lite medan Fredde är så romantisk och åker skoter. Vi ska hitta på något roligare ikväll istället ;)

Bilder från dopet kommer sen när jag vet om jag får lägga ut eller inte.

kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0