tjuvtitt på garderoben =)



min garderob före. Ber om ursäkt för alla prickar haha men färgen på tapeten blev bäst på denna bild



garderoben efter. Ska måla om golvet också tror jag. Sen ska jag måla lite svart där inne också :) så jag är inte helt klar. Men helt klart bättre ;) hehe


Postat av: Emelie

Ja vi skulle börja med Introduktion till läraryrket tror jag kursen hetter redan första dagen och sen seminarium om det på eftermiddan :)

Postat av: Ida Granberg

Vilken skillnad! Det blir snyggt det där :)

2010-08-25 @ 09:33:25
URL: http://idagranberg.webblogg.se/
Postat av: angelica

vad fint det blev:)

2010-08-25 @ 16:44:24


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0