Nytt till Kevin

Hittade lite söta saker till Kevin när jag och syrran var in och handlade lite. Jag skulle köpa en present åt Emma (hon fyller år imorgon) och sen var jag på jakt efter en speldosa till Kevin och jag hittade båda sakerna faktiskt...och lite till haha





köpte fina sparbössor åt Kevin. De var så små och söta så jag köpte 3. Blir en fin inredning i barnrummet också hehe.



såhär ligger han och sover hahhaa.. snusar på sin snuttefilt :)


Postat av: Linnea

sv: tack så mycket!=) det är en gratisdesign från någon hemsida. hehe, så är nog inte ensam om den.



åh, jag vill också ha barn... eller ja i framtiden! men när man ser kevin sååå ÅHÅSDGYDH!! vill ta han

2010-08-18 @ 16:19:32
URL: http://linnealundstroem.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0