När du vill vara dig själv för en stund.

Nej ingen öl här inte. Jag kör hellre på saft.. eller vatten! Nu har Kevin nyss ätit och sover lungt i sin vagn. Ska han bestämma och göra som de senaste dagarna kommer han sova till 4 nu men jag måste vara lite jobbig och väcka honom kring 11. Dels så måste han byta till pyamas och byta blöja och sen skulle det vara bra om han åt då igen också. Kanske sover han till 6 då? Man kan iaf hoppas hehe

Nu har jag alltså tid för mig själv eftersom Fredde jobbar och Kevin drömmer sött. Vad gör jag då? Jag skulle behöva städa klart i Kevins garderob men det orkar jag inte nu. Nu ska jag kolla på tv och bara mysa med Boyen istället. Invänta hem Fredde hehe


Hoppas ni mår bra =)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0