Kevin luras


Det är en mkt trött Madde som nu skriver
. Kevin väckte mig 3 inatt så det är ju som vanligt och sen skulle han ha vid 6 och så vaknade han nu med och var hungrig. Trodde jag ja. Han började grina och allt det som han gör när han är hungrig och sen när maten var klar och jag rullade in honom i tv-rummet för att mata, ja då somnade han om HAHAHA. Nu ligger han och sussar sött och ja, jag sitter här.

Dagens planer ? Jag har faktiskt ingen aning. Vi är bjuden på fest men jag vet inte direkt om jag ska åka eller inte. Vore kul att komma iväg men vet inte om det är så bra för Kevin. Festen är iof ute och det är ju bara vuxna såklart men ändå. Vi får se hur vi gör med den saken ;)

Vad ska ni göra idag då? fredag och allt? :)

Postat av: Linnea

Jag tycker du kan fara på party ett tag :) Det får du unna dig, och om du märker att kevin tycker det är jobbigt eller så så kan du åka hemmåt!! eller så kommer du hit och lämnar han hos mig :D HEHE

2010-08-13 @ 14:20:44
URL: http://linnealundstroem.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0