TRAPPEN ÄR KLAR :D

Nu är trappen klar :) Det känns underbart att säga det ska ni veta haha. Ska låta det torka nu sen ska halkskydden på och upp med lite växter som jag köpte idag sen får ni självklart se bilder ;)

Emma och jag var även in till Sundsvall idag och köpte tapeter och färg till sovrummet. Emma och jag är på G nu ska ni veta hahahha.

Nu blir det käk sen återkommer jag med bilder senare som sagt.
kraaam

Postat av: Deniesé

sv: Madde, det får inte ! ;)



Nej jag glömde hälsa tyvärr :( Vi kom in på så mycket så man tappade hälften av allt man hade planerat att säga :/ Förlåt ! :(

2010-04-27 @ 19:03:18
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0