Trappan snart klar

Nu har jag tid att sitta vid datorn igen hörrni. (ska bli bättre på att blogga från och med nu... lovar! ) Känner mig naken utan den haha. Värst vad beroende man kan bli över småsaker ändå. Idag har jag och Emma gjort massa annat som vanligt. Jag har målat en gång till på trappen så nu är det bara en gång med täckfärgen kvar sen är det klart :D Det blir så vansinnigt snyggt ska ni veta. Ljust som f-n är det i hallen nu också haha. Vi har ju nämligen vitt tak och vita tapeter också (har jag sagt att jag gillar vitt? hahaha)



Här är då tv-rummet som det såg ut innan trappen målades.


här är en ganska mörk bild på trappen för någon dag sedan. Men man ser skillnad eller hur?! :) Jag ska som sagt visa bättre bilder sen när allt är klart.




Sen har jag köpt dessa halkskydd som jag ska ha på varje trappsteg i färgen svart (såklart!) och jag tror verkligen det kommer bli sååååå bra :) 15 stycken kostade 499 kronor på ellos och finns i flera färger för den som är intresserad.

Postat av: Linda

Jag var faktiskt också med å målade trappan :P

2010-04-26 @ 22:02:22
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

så mkt snyggare. det blev skit bra :)

2010-04-27 @ 21:03:35
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: angelica

bra idé med halkskydd till trappan :)

2010-04-28 @ 15:53:22


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0