Tisdag 20 april



God morgon läsare!
Idag är det tisdag och solen lyser även idag. Det är ju för underbart haha. Emma är för tillfället ute och går en långpromenad innan frukost men det orkade jag tyvärr inte följa med på. Foglossningen som var hemsk igår är bättre idag så vi håller tummarna för att den håller sig så där bra hela dagen idag. Kanske dumt att börja med en långpromenad på morgon då?! Vill kunna köra lite bil också haha.

Själv sitter jag här och läser igenom nya gravid-tidningen jag köpte igår. "Att vara gravid" tycker jag är en jättebra tidning. Man får läsa mycket intressanta saker så här i väntan på att lillen ska komma. Tråkigt bara att den kommer ut så sällan.. typ en gång i månaden eller senare än så kanske till och med?!

Dagens planer vet jag inte hur de ser ut riktigt. Skulle ha vart över på förskolan med lite saker och sen hälsat på alla underbara barn som jag inte träffat på ett tag. (var ju fan boende på körskolan i mars haha...) men annars ska jag till stallet till Docka medan Emma skulle springa runt byn. Annars blir det väl lungt.

nej nu får Emma komma hem snart... är hungrig ;)


Postat av: Malin, 22 år BF 6 Juli

Helt sjukt, jag hittar de inte :P haha

2010-04-20 @ 11:26:47
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Sara - gravid

Sv: jadå det går bra men just nu går dagarna så segt, sista veckorna är nog värst! Själv då? =) Håller med att den där tidningen är kalas!

2010-04-20 @ 12:29:46
URL: http://saralundqvist.webblogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0