Sur dag


Idag har jag inte haft en bra dag... av många anledningar. Kommer dock inte tråka ut er med det men vissa vet vad det handlar om, vissa inte... Dock är jag stolt över min egen insats... eller ja, att jag vågade iaf! (nej har inte kört upp )

Det har dock varit superhärligt väder idag. Soligt och varmt. Riktigt nice vårväder så man är lite piggare idag än vad man vart de senaste gångerna man vart här. Då var det massa snö och iskallt hehe

Nu blir det ingen vila för Madde inte... fick nämligen höra att läraren lagt ut fler instuderingsfrågor till tentan vi har på onsdag. FÅR MAN ENS GÖRA SÅ ?! Lägga ut de idag liksom? SUCK !!! Blir till att svara på dem och inöva dem svaren också... Ingen vila alltså haha

Postat av: Emmy

sv: Ja usch vad jobbigt, /: Men hoppas att läraren ser att du faktiskt gör ditt bästa. :)

2010-04-12 @ 21:20:46
URL: http://onlyemmy.blogg.se/
Postat av: ElinArmour

Ska försöka få ihop en senare :)

2010-04-12 @ 22:00:00
URL: http://elinarmour.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0