Nytt i sminkhyllan

Tänkte passa på att tipsa om en bra sida med billig smink. Jag har kommit i kontakt med denna tjej genom tradera. Har vunnit några auktioner av henne och nu har jag även köpt smink på hennes hemsida. Det blev L'Oréal true match minerals produkter. Concealer och rouge. Jag har inte testat dem ännu men jag är nöjd med foundationet från samma serie så jag tvivlar på att jag blir missnöjd med dessa. Det bästa av allt var nog priset.

 
Kostade mig 39 kronor för rougen och 45 kronor för concealern. Annars kostar de ungefär 149 kronor styck. Jag gjorde alltså ett riktigt kap ;) Just nu har hon dessutom 10 % rabatt på alla varor.
Kika in på hennes hemsida här.


Postat av: Emelie

åh,då måste jag nog beställa lite grejer ju :) bra priser för en fattig student haha

2010-04-09 @ 12:52:55
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Emmy

Har du nån gång sett pudret i denna serie ? haha ..

2010-04-09 @ 23:57:23
URL: http://onlyemmy.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0