Nostalgi

Sitter här och snackar med Charlotte om alla Ola-minnen och jag måste bara göra ett litet inlägg med bilder från några underbara gånger... shit detta är minnen ska ni veta! :)

 



bilder sen 2006
 


från 2007

 
2008 är året

 

2009

 
2010

Helt galet att det redan gått 4 år (detta blir 5:e året...) sedan man började följa honom på spelningar... Jag ångrar dock ingenting :)


Postat av: Carro

Härligt med massa minnen!



Jag förstår att ingen kommenterar hos mig längre, det är ju sant de du sa om att jag bara jobbar och gymmar. Försöker variera mig lite i det jag skriver men det är svårt. Bloggtorka på högsta nivå!

Och då när det väl händer saker så har jag inte tid för att skriva..



Ja, det kanske kommer tillbaks till min inom sin tid :P haha.

2010-04-30 @ 06:52:52
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0