Helgen

Jag har typ precis kommit på att jag inte bloggat något i helgen. Det är delvis för att jag vart sysselsatt med annat och sen är det delvis för att Emma är kvar. Jag har inte ens suttit vid datorn på hela helgen och jag har inte kollat på tv heller. Vi har gjort annat hela tiden hehe.

Igår var jag iaf chaffis :) kändes konstigt att säga det faktiskt hehe men skönt också. Idag har jag målat trappen och nu har jag sådan fruktansvärd huvudvärk så jag ska skicka iväg detta inlägg sen stänga av datorn. Pallar inte någon teknik just nu känner jag haha. Håll tummarna för att huvudvärken försvinner snart.. Det är ingen höjdare precis.

hoppas ni mår bra annars, imorgon kommer nog en bild på trappen ;) hehe



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0