Fredag

Idag är det fredag, tack gode gud haha! Idag händer det inte så mycket ännu vad jag vet. Blir väl kanske chaffis, en sväng till pappa blir det iaf. Måste ju glida omkring lite i stocka nu när man fått körkort haha!

Har precis kommit hem från stallet, fy farao vad skönt det är att man kan åka dit själv när man vill och åka hem när man vill.. oavsett väder liksom! Känns fortfarande konstigt att sitta där själv. Som att jag inte ens vet hur man får iväg bilen hahahahha men det vet jag ju antagligen ;)

Nu ska jag städa lite. Damsuga och hänga tvätt. Måste vara fint när Emma kommer över på söndag. Hon ska sova här några dagar :) Ska bli riktigt kul!

Det skulle ju bli oväder idag med snö och regn.. än så länge är det strålande sol här iaf :D




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0