Dalarna

Idag var det meningen att jag skulle köra men det flyttade jag fram istället ;) Skönt att vara hemma idag också och sova ut rejält. Jag vaknade nämligen för en halvtimme sedan typ. Till mitt försvar har jag dock att jag var upp vid 5 för att vara sällskap åt Sandra och sen vaknade jag vid 8 också. Så jag har inte bara sovit tills nu haha. Nu ska jag klä på mig, vika massa tvätt och sen plugga på tentorna som jag har på tisdag eller onsdag (glömmer alltid bort dagen..) SEN sörrni... då bär det av till Dalarna. Har mina morbröder och kusiner där och det var ett tag sedan vi var ner nu så det ska bli skönt att komma iväg och bara slappna av någon dag. Vet inte än om vi åker hem imorgon eller på söndag. Men det spelar ingen roll... jag kommer dit iaf haha :)

Det blir alltså inge uppdatering av bloggen så länge jag är där för jag har inget internet med mig. Men ni överlever nog helgen ändå ;)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0