yihoo


Jag kan meddela att min lilla gofis hona iaf har fått ett nytt hem :) Peter och Emilia ska ha henne och ni anar inte hur glad jag är för det. Inte nog med att hon har fått ett nytt hem, hon får bli utekatt och bo kvar i byn. SUPER !! Dock har jag inte hittat någon till hanen ännu men det gör inget eftersom hanne är lättare att bli av md OCH ha kvar ett tag. De får inte kattungar så att säga haha!

Nu mina vänner ska jag träna lite så hörs vi sen!
förhoppningsvis en tröttare och mer slimmad madde som skriver då ;P


är hon inte söt? :D


Postat av: M i c k a

ja det tycker jag att du ska (: den filmen var nice! brukar du gillar skräckisar?

vad ska du hitta på idag då?

2009-09-11 @ 14:36:42
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Emilia

Oja hon är socker söt ;)

2009-09-11 @ 21:59:41


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0