Tränat

Nu har man tränat 35 minuter för att vara exakt haha. Jag är helt slut och nu ska jg göra mig lite mat. Sent jag vet men har inte varit hungrig innan det. Är inte det nu heller men måste äta för att ge kroppen energi hehe



Denna dvd blev det idag och ja, den FÖRBRÄNNER haha! Jag svettades som en galning och något säger mig att jag inte kommer gå så bra imorgon haha. Det återstår att se ;)


Postat av: Deniesé

sv: Åh va kul ! :D Ja tyckte det va jätteläskigt att hoppa :S hahahah fast ja lärde mig i slutet, precis när ja skulle sluta iof.. hahahha



Neeeej han måste va kvar tills ja kommer hem! :D



Tack, åker på fredan ^^

2009-09-30 @ 19:49:20
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0