Paket och bra arbetsdag

Nu är jag hemma igen :) Gick bra idag. Vart dock itne som jag trodde, de ringde vid 7 och ville att jag skulle jobba inne på vitklövern istället så det gjorde jag :) Gick mycket bra och det är så roligt att vara med de lite yngre barnen också. Imorgon blir de de äldre barnen igen :)


Idag fick jag hem mitt paket från cdon.com som jag beställde i förrgår. Beställde 4 böcker (nananna) och en av dem ska jag slänga mig över så fort jag har läst klart 4:e twilight boken, nämligen Marilyn Mansons självbiografi, den långa vägen ut ur helvetet. Många som har läst den säger att den är sjukt bra så jag ser verkligen fram emot den. Finns det inte knaisgheter i den boken så finns det nog inte i någon haha.

Annars är planen idag att rida och gå med stavar. Här är man alert vettni! hihi



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0