Måndag

 





Nu är man hemma och har ätit och så. Första praktikdagen gick mycket bra. Dock ör huvudet mycket ovan allt ljud som blir från över 40 barn samtidigt men hoppas det blir bättre med tiden haha. Fick mycket bra tider att arbeta och jag har alla ideér klara för de uppgifter jag behöver göra så det känns mycket bra!

Nu ska jag slappa en timme eller två innan det är dags för att dra till stallet för att rida lektion. Ska bli intressant att se hur det går. Jag har inte så bra kondis och jag har inte ridit lektion på mycket mycket länge men övning ger resultat sägs det ;)

Vad gör ni då? något roligt hoppas jag!

dagens klädsel var Klänning och leggins från Gina Tricot

Postat av: Linda

Hoppa ur sig? haha det lät det å :P

Ja jag hoppas han/hon kommer snart :) jag längtar så otroligt mkt :D :D

2009-09-21 @ 17:57:39
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Linda

javisst får han/hon komma ut imorn .. men det lät så roligt när du hade skrivit att han/hon skulle hoppa ur sig.. haha asg*

2009-09-21 @ 19:36:44
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0