Lite shopping

Var in till stan en snabbis och handlade lite nyttigheter på Dollarstore. Tanken var att handla BARA massa hinkar till stallet (som man kan ha vatten och kraftfoder i) men jag hittade lite annat också. SÅKLART. Jag hittade en rosa stor resväska med hjul. Jag har ju bara en liiiiten liiiiten röd annars så denna var perfekt. Min för 200 kronor. Rena fyndet tycker jag haha.

 

Hinkar till Docka och så fanns det lila handdukar så jag shoppade även dem till Docka.





Den e stor så jag tycker det var bra pris. OCH den var rosa haha!


Postat av: Nypan

Svar: Olala fest tackar man ju inte nej till. Det är nog fler än jag som är sugen ;P

2009-09-01 @ 15:19:44
URL: http://nyyypan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0