Kvällen

Kvällen är här och jag är pigg som en guldfisk mört (?) så typiskt mig att vara nattuggla haha! Dock är det skola imorgon och det är upp klockan 6 som gäller. Idag har jag gjort klart herbariumet. Eller klar och klar, jag är klar med att artbestämma alla växterna jag hade och lagt in dem systematiskt och så. Nu är det bara att putta in alla i powerpoint och jag har fått in en del redan så jag är nöjd med mina prestationer hehe!

Vad har ni själva gjort idag? Vet att det inte blev några bilder idag men eftersom jag varit lite dålig pallade jag inte ta kort. Imorgon kommer dagens outfit och kanske en liten videoupdate! OM det inte tar för lång tid att ladda upp på mammas dator ;) hehe!




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0