Jag tävlar som 13 åring

När jag kikade igenom arkivet på klubben så märkte jag att jag varit med några gånger i tidningen som jag helt och hållet hade glömt bort haha! Bland annat denna bilden



 i en artikel om ridtävlingar från Jättendals ridklubb. Maja-Maja, Emma-Jaggen och jag-Blomma, var de yngsta hästarna och ryttarna som tävlade den helgen. Jag och Emma tävlade hoppning på lördagen och bestämde oss för att vara med i dressyren på söndagen också haha. Det gick ganska bra vill jag minnas men minns inte så mkt mer än så tyvärr haha. Det var ju 9 år sedan som ni ser och jag var 13 år gammal hahaha. Jag är längst till höger på bilden :p

ser ni va smal jag var? och ser ni hur fina tävlingskläder man hade? gaah i miss that sometimes!


Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!! va liten du var där xD haha alltså ung.. Haha!!!



Ja men inte fattade man att du hade boyen med dig eftersom det inte stod att du hade han med dig.. Haha!

2009-09-30 @ 18:01:14
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Åh va kuul ! :D

Höll du på o tävla mycket?



sv: va bra , det spelar ingen roll man får ju rösta då med ;) lika bra o rösta från början tkr ja ;D hahah

säger ja som inte kommer mista några kronor på det XD

2009-09-30 @ 19:13:48
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Emma L

JAGGEN min älskling <3 gud madde jag blev tårögd nu.. va ja saknar han..

2009-09-30 @ 20:47:04
URL: http://emmamakeup.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0