Im alive

Hejsan!
tänkte bara säga att jag lever haha. Har inte uppdaterat bloggen på länge nu känns de som. Jag har haft sjukt kul de senaste 2 dagarna, helst igår haha. Såg ni mig på tv kanske? Emma som jag satt brevid syndes hela tiden hörde jag det ryktas om haha. Såg ni även kanske våran lååånga skylt? :P Ola gillade den iaf haha!

Nu ska jag skynda mig att skriva klart och publicera för jag har nämligen trådlöst internet som bestämmer sig för att koppla från ibland. Skriver mer sen på bättre internet, på tåget eller när jag är hemma igen (vid 6)

Hare bra
puss

Postat av: TOBBE

jag lever också. mitt senaste inlägg var 4september.

2009-09-06 @ 08:55:09
URL: http://tobiasson.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Ola såg ju inte va det stod :P men han fick ett sms om att de va tv-historiens längsta skylt xD

2009-09-06 @ 19:05:33
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0