Guten morgen

God morgon läsare!
Det var himla skönt att sova så mycket inatt ska ni veta. Jag har nämligen sovit ut rätt rejält. Somande vid halv 8 igår och vaknade 6 när klockan ringde men gick upp vid 7 istället. Jag är trött nu också men det måste vara för att man sovit för länge (a) hahaha. Idag hoppas jag att jag mår bättre efter förskolan. Asså är piggare haha. Jag ska till stallet när jag kommit hem, sen träna ikväll. JAg kommer vara död haha!

Nu ska jag göra mig klar. Hoppas ni hare bra idag
kraaam madde

Postat av: Linda

Jepp.. Alltså jag är i vecka 38 (37+2)



Ja men du hade skrivit i ett inlägg att det var jobbigt att gå med både honom och gåstavarna?

och då funderade jag vilken honom?! för det stod bara att du gick med gåstavarna.. haha!

2009-09-30 @ 13:34:06
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0