Good morning

 

God morgon läsare!
Hur mår ni idag? Själv mår man toppen. Har sovit ut riktigt och packat klart och det bästa av allt, jag slipper rullväskan. Jag fick ner allt i en annan väska :) Toppen toppen! Vid halv 4 går min buss till stan och halv 5 typ går andra bussen till stockholm. Drygt att sitta själv på buss i några timmar men vad gör man? haha. Man vill ha billigast möjligast liksom.

Nu ska jag fixa över andra låtar på min mp3, har börjat tröttna på de jag har hehe sen är jag fit for fight så att säga :P Vi hörs väl något mer innan jag åker i guess.

puss och kraaaam

Postat av: Anonym

klänningen ligger nu på 155 kr :)

2009-09-04 @ 11:41:52
URL: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: pilla

Nej, aldrig mer p-stav för mig. Mådde skit av den...

Jag gick upp 15 kg nästan på 1 år av p-staven. Utan att äta mer, motionera mindre och så.

Hon tyckte därför att jag skulle prova de här, men vi får väl se.

Hatar att behöva ha hormoner i kroppen. Men men..

Hoppas allt är bra:)

2009-09-04 @ 12:08:12
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0