God natt (tidigt?!)


Åh jag är så trött så jag funderar på att hoppa i säng nu. Hur normalt är det då? Men jag vart helt slut efter ridningen så jag är på väg att somna nu känner jag. Sen är väl kroppen lite slut efter sjukdomen också. Det gick bra att rida iaf. Hon var extremt pigg men det gick det med ;) Sen var jag duktig och tog stavarna till och från stallet :) Jobbigt att gå med honom OCH stavar samtidigt men man har inget val ;)

nu ska jag göra situps sen läsa lite ur min bok så jag blir klaaaar någon gång hehe

kramar på er
GOD NATT

Postat av: Linda

vilken honom? hehe

2009-09-29 @ 19:44:01
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0