Dresscode: så slappt som möjligt







Tshirt- H&M
Byxor: Brooker

Dagens jag har de mest oanvända kläderna som finns i min garderob. Byxorna har jag inte använt sen jag gick i gymnaiset (har inte fått på mig dem...) och nu sitter de precis som de gjorde då haha. Jag kanske har gått ner lite ändå? ;)

Tröjan är inge flitig använd den heller :P men men, känner för en slapp dag idag hihi


Postat av: Deniesé

sv: hahah :P Ja det var just det som va så roligt att han verkligen skulle va en dålig förlorare även i drömmen. hahah ja minns inte om de va han eller någon annan som slog mig i huvudet i drömmen. hahah kanske för att han inte gillade att ja va bättre ;D



usch då, va tråkigt...

2009-09-01 @ 19:22:02
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0